تغییر در نگرش فروشندگان کفش مقاله ای است برای فروشندگان بلند پرواز و افرادی که مشتاق هستند تا فروش و درامد خود را بلافاصله افزایش دهند. همچنین این مطلب برای کسانی فراهم شده که می خواهند جزء ده درصد اول فروش در زمینه کاری خود قرار گیرند.

تغییر در نگرش فروشندگان کفش

بارها فروشندگانی را دیده ایم که با توجه به سابقه زیاد در امر فروشندگی اما نمی توانند مانند یک فروشنده حرفه ای رفتار کنند بابررسی دقیق تر می توانیم به نگاه اشتباه انها درباره فروش پی ببریم.

طراحان کفش: خرید عمده کفش طبی زنانه

تغییر در نگرش فروشندگان کفش می تواندانها را از بی انگیزه بودن و روزمرگی رها کند و با نیرویی قوی در جهت فروش محصولات، انها را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل کند.

واقعیت بازار این موضوع را به ما نشان داده که همیشه برای یک فروشنده حرفه ای، حقوق و درامد عالی وجود دارد.

صاحبان فروشگاه ها به این نکته کاملا توجه دارند که یک فروشنده حرفه ای به چه میزان می تواند در رشد فروش برای فروشگاه تاثیرگذار باشد. به همین علت همیشه شرایط را برای حضور چنین فروشندگانی فراهم می کنند.

اما اگر شما هم می خواهید جزء این دسته از فروشندگان کفش باشید باید نگرش خود را تغییر دهید یعنی کاری که فروشندگان حرفه ای قبلا انجام دادند.

مطالب مرتبط
ویژگی های شخصیتی مدیر فروشگاه کفش

طراحان کفش: فروش عمده کفش طبی زنانه 

نگاه جدید به دنیای فروش

در اینجا به نکاتی اشاره می شود که با رعایت انها می توانید نگرش خود را به دنیای فروش تغییر دهید تا درنهایت در مسیر یک فروشنده حرفه ای گام بردارید.

  1. متعهد به تعالی شوید. به خود قول دهید که در حوزه کاری خود تبدیل به بهترین شوید و به حرکت ادامه دهید تاجایی که به هدف خود برسید.
  2. تمام وجود خود را صرف فروش کنید و به فروش محصولات و مشتریان خود کاملا متعهد باشید.
  3. مانند یک فروشنده حرفه ای رفتار کنید و خود را یک مشاور و یک منبع باارزش برای مشتریان درنظر بگیرید.
  4. فروشندگان کفش باید همیشه به یاد گرفتن ادامه بدهند. هرروز یک چیز تازه درمورد بازاریابی و فروش کفش و یا مشخصات فنی محصولات بیاموزید.  مسلما اگاهی بیشتر شما تاثیر زیادی در مهارت فروش برای شما دارد.
  5. شما باید مسئولیت کامل عدم فروش محصولات را بپذیرید و سعی در برطرف کردن نواقص در مرحله فروش کنید.
  6. تقویت مهارتهای ارتباطی یکی دیگر از مواردی است که هر فروشنده کفش باید به ان توجه کند و هدف خود را برای ارتباطات بلند مدت تعیین کند. مشتریان هرچه شمارا بیشتر دوست داشته باشند مسلما به همان میزان فروش راحت تری خواهید داشت.
  7. پرسیدن سوالهای صحیح در راستای فروش محصول مهارتی است که فروشندگان حرفه ای کاملا بران تسلط دارند. شما هم سوال خوب بپرسید و بادقت به پاسخ ها گوش کنید و پیش از فروش برروی رفتار مشتریان تمرکز کنید.
  8. بهانه های عدم خرید را از مشتریان خود بگیرید. یادبگیرید چگونه نگرانی ها و تردیدهای مشتری را ازبین ببرید و برای هرسوال مشتری پاسخ های فکر شده داشته باشید.
مطالب مرتبط
نکات کلیدی برای فروشگاه کفش