کارافرینی درحوزه کفش مورد توجه علاقمندان به طراحی، تولید و مدیریت فروشگاه کفش است همچنین بسیاری از افرادی که نگاهی هنری و خلاقانه به طراحی کفش دارند می توانند با کسب اگاهی از دنیای کارافرینی گامی در جهت ایجاد کسب و کار خود بردارند.

ریشه واژه کارافرین از کشور فرانسه است به معنی تعهد کردن کاری است که با سازماندهی و مدیریت کسب و کار جدید می تواند تمامی ریسک ها را بپذیرد.

کارافرینی در حوزه کفش

کارافرینی از رشته های دیگری تاثیر می گیرد رشته هایی از جمله اقتصاد، روانشناسی، جامعه شناسی، مردم شناسی، علوم سیاسی و عوامل دیگری که می توانند چهار چوب رشته کارافرینی را بسازند.

اما برای کارافرینی درحوزه کفش باید به تعاریف کارافرینی توجه کنیم تا بتوانیم درک بهتری نسبت به موضوع داشته باشیم.

طراحان کفش: خرید عمده کفش طبی در تهران

تعاریف نظریه پردازان کارافرینی

کرایزنر

کارافرینی بر بهره برداری از فرصت های کشف نشده تاکید دارد.

استیونسون

کارافرینی عبارت است از پیگیری فرصت ها بدون توجه به منابعی که در کنترل اند.

استونر

کارافرین کسی است که کسب و کار مخاطره امیز جدید و سازمان جدیدی را بنیانگذاری می کند.

ژان باتیست سی

کارافرین فردی است که منابع اقتصادی را از حوزه ای که دارای بهره وری و سود پایین تر است، به حوزه ای که دارای بهره وری و سود بالاتر است، منتقل می کند.

مطالب مرتبط
نکات کاربردی درطراحی کفش

با بررسی رشته کارافرینی و نتیجه گیری از رفتار کارافرینان می توانیم به این نکته مهم برسیم که پایه اصلی کارافرینی ایده و فکر جدید است.

در تمامی کسب و کارها این ایده و فکر جدید است که می تواند سکوی پرتاب برای یک کارافرین باشد اما در کارافرینی درحوزه کفش این ایده و فکر می تواند درقسمت تولید و یا فروشگاهی خود را نشان دهد.

مسلما شخصی که نگاهی دقیق به طراحی کفش دارد ذهنی سرشار از ایده جدید و منحصر به فرد برای مدل ها دارد.

واقعیت بازار کفش بارها اثبات کرده است که کسانی به موفقیت رسیدند که توانستند با ایجاد ایده، فکر و طراحی جدید خلق ارزش های اقتصادی، اجتماعی و محیطی را داشته باشند.

طراحان کفش: کفش زنانه اداری در تهران

یک کارافرین درحوزه کفش با وجود ایده و طرح جدید و با توجه به منابع موجود خود ایجاد کسب و کار می کند و سپس تمامی مخاطره های مالی، اجتماعی و حیثیتی ان را می پذیرد تا درنهایت محصول و خدمت جدید خود را به بازار عرضه کند.

بسیاری از بزرگان کارافرینی، یک کارافرین را رهبر ارکسترسمفونیک می دانند زیرا یک کارافرین باید به عوامل زیادی توجه کند و تمامی این عوامل را به صورت کاملا هماهنگ سازماندهی کند تا در نهایت خروجی مثبت داشته باشد.

مطالب مرتبط
ویژگی های شخصیتی طراح کفش

کارافرین باشید

مجموعه طراحان کفش روزانه با بسیاری از علاقمندان به طراحی کفش زنانه تعامل دارد اما نکته ای که کمتر مورد توجه علاقمندان است موضوع کارافرینی در این حوزه پر بازده است.

ان چیزی که همه ما می دانیم این است که اگر کارافرینی به روشی صحیح و اصولی اجرا شود می تواند درابتدا عامل رشد برای خود کارافرین باشد و در مورد بعدی عامل رشد دیگران باشد.

البته ایجاد کسب و کار جدید و اشتغال زایی برای دیگران یکی از لذت های بزرگی است که فقط یک کارافرین می تواند ان را درک کند.

شما می توانید در یک سازمان به صورت کارافرین فعالیت کنید و با ایده های جدید سعی در رشد سازمان داشته باشید که بسیار ارزشمند است اما کارافرینی به صورت خوداشتغالی فضای بهتری را برای رشد و توسعه استعدادهای یک کارافرین مهیا می کند زیرا تصمیم گیری های کلان کاملا به عهده شخص کارافرین می باشد.

ازجمله موارد کارافرینی درحوزه کفش، ایجاد فروشگاه کفش و یا تاسیس تولیدی کفش است که نظر بسیاری از علاقمندان به طراحی و مدلینگ کفش را به خود جلب کرده است.

شما هم می توانید زمینه را برای شکوفا شدن استعدادهای هنری و ذاتی خود فراهم کنید و دنیای یک کارافرین موفق را تجربه کنید البته موفقیت یک کارافرین کاملا به اموزش ها علمی و ویژگی های شخصیتی رفتاری کارافرین وابسطه است.

مطالب مرتبط
اولین نکته ای که یک طراح کفش باید بداند

نکته: بسیاری از افراد باورهای اشتباهی در مورد کارافرینی دارند و موضوع کارافرینی را بسیار ساده می دانند و همچنین تصور می کنند که در مسیر کارافرینی بسیاری از مهارت ها را به دست می اورند.

طراحان کفش: پخش کفش طبی در تهران

این باور اشتباه باعث هدر رفت سرمایه و زمان کارافرین می شود پس پیشنهاد ما به شما این است که با صاحبان تجربه در حوزه کاری خود مشورت کنید.