با بررسی موضوع ان چیزی که اموزشگاه طراحی کفش به شما یاد نمی دهد به این نتیجه می رسیم که بسیاری از علاقمندان به طراحی کفش که به دنبال ثبت نام در کلاس های طراحی کفش هستند، ممکن است مسیر خودرا اشتباهی بروند ویا از مسیر اصلی و هدفشان فاصله بگیرند.

اموزشگاه طراحی کفش

مجموعه طراحان کفش روزانه سوالات بسیاری در مورد اموزشگاه طراحی کفش وکلاس های اموزشی، از طرف علاقمندان به طراحی کفش زنانه دریافت می کند که خود را موظف می داند تا به همه سوالات پاسخ بدهد.

البته در این میان سوالاتی پرتکرار وجود داشتند که می توانیم بگوییم شاید این سوالات برگرفته از اشتباه در برداشت از این رشته هنری است که ممکن است تا شمارا به عنوان طراح کفش از مسیر اصلی دور بکند.

سوالات پرتکرار

  • برای طراحی کفش کدام اموزشگاه ثبت نام کنم
  • لیست اموزشگاه های طراحی کفش
  • کجا مدرک معتبر طراحی کفش می دهد
  • ایا رشته دانشگاهی طراحی کفش وجود دارد
  • برای شروع چکار باید بکنم.

مجموعه طراحان کفش با تجربه طراحی و تولید کفش زنانه و همچنین درک واقعی از نیاز بازار سعی دارد این مشکل را با ارائه موضوع ان چیزی که اموزشگاه طراحی کفش به شما یاد نمی دهد به صورت کاربردی رفع کند.

این واقعیت را باید بپذیریم که تازمانی که با یک موضوع دست و پنجه نرم نکرده باشیم و درگیر ان موضوع به صورت عملی نباشیم کمتر می توانیم تصویری واقعی از انچه که هست داشته باشیم پس کمی به تصورات خود درباره دوره های اموزشی باید شک کرد.

مطالب مرتبط
تاریخچه کفش

کلاس ها و دوره های طراحی کفش که دراموزشگاه طراحی کفش وجود دارد بیشتر برای مدلیست ها تدوین شده است در صورتی که متقاضیان طراحی کفش هدفشان طراحی است و نمی خواهند تا مدلیست باشند.

طراحان کفش: سایت کفش عمده 

نکته طلایی: تفاوت طراح کفش با مدلیست کفش را می توانید در مطلب قبل مطالعه کنید

کلاس های اموزشی و واقعیت بازار

در این مطلب تفاوت های مطالب اموزشی در کلاس های طراحی را با واقعیت بازار کفش و انچه که نیاز روز است مقایسه میکنیم و به این فاصله از تصور طراحان کفش و واقعیت موجود پی می بریم.

کلاس های اموزشی:در مورد تاریخ کفش و انواع مدل ها در طول تاریخ گفته می شود.

واقعیت بازار: هیچ اهمیتی به دانسته ها در رابطه با تاریخ کفش نمی دهد و نیاز او اگاهی دقیق از زمان حال است.

کلاس های اموزشی:اموزش کاربری(یا برش چرم) در مدل های مختلف توسط شخص

واقعیت بازار:عمل کاربری برای مدل را جزء وظایف مدلیست می داند و کار طراح را فراتر از مباحث فنی می داند.

کلاس های اموزشی:اشنایی با انواع مدل های کفش و نوع جنس انها

واقعیت بازار:با ورود حتی یک روز در بازار کفش تمامی مدل ها و نوع جنس های بروز را پیدا می کنید.

کلاس های اموزشی:پرداختن به مسائل تئوری و تاریخی انواع کفش

واقعیت بازار: هیچ اهمیتی به گذشته نمی دهد و حال و اینده را درنظر می گیرد.

کلاس های اموزشی:اموزش پیاده سازی طرح روی قالب و ایجاد الگو برپایه اصول اناتومی پا

واقعیت بازار:این موارد فنی را جزء وظایف مدلیست کفش است و نیازی به ارائه ان از طرف طراح کفش نیست.

مطالب مرتبط
کارافرینی درحوزه کفش

اما در واقعیت بازار کفش در ایران، نیاز به طراح کفش بسیار زیاد است و جای خالی طراحانی با ایده های جدید برای تولید کفش احساس می شود.

با نگاهی کلی می توانیم بگوییم که در بسیاری از اموزش هایی که با نام طراحی کفش ارائه می شود در اصل اموزش برای مدلیست ها است.

طراحان کفش: سایت فروش عمده کفش مجلسی

مدلیست ها افرادی فنی در کارگاه های کفش هستند که وظیفه پیاده سازی طرح ارائه شده را برروی قالب کفش دارند تا در نهایت ایده طراح به صورت محصول ایجاد شود.

مدلیست کفش

شما می توانید در صورتی که به موضوع مدلیستی کفش علاقه دارید با کپی لینک زیر در مرورگر خود و بعد از ورود به صفحه جدید با جستجو کفش چرم و دانلود فیلم های اموزشی نسبت به یادگیری اولیه مدلیستی کفش اقدام کنید.    https://film.tebyan.net

البته اشخاصی که به مدلیستی کفش علاقه دارند می توانند با شرکت در کلاس های اموزشی با عنوان طراحی کفش(که به اشتباه نام گذاری شده است) از لحاظ اطلاعات فنی کفش به نقطه قابل قبولی برسند.

کاراموزان مدلیست در مرحله بعد با کارکردن در واحدها ی تولیدی کفش می توانند در ابتدا به عنوان پستایی ساز درجه دو مشغول به کار شوند و در نهایت بعد از چند سال تجربه به پستایی ساز درجه یک تبدیل شوند.

اما اگر شما علاقمند به موضوع طراحی کفش هستید و می خواهید از تمام ظرفیت وجودی و هنری خود استفاده کنید شاید گذراندن این اموزش ها برای شما مناسب نباشد چون مواردی که به عنوان یک طراح نیاز دارید را به شما اموزش نمی دهد.

مطالب مرتبط
اینده شغلی طراحان کفش

ان چیزی که اموزشگاه طراحی کفش به شما یاد نمی دهد

  • شناخت انواع بازارهای کفش
  • تشخیص نیاز مشتریان برای خرید
  • شناخت جنس های رویه جدید در هر فصل
  • شناخت جنس فروشان رویه در بازار و مشخص شدن سبک کاری انها
  • اشنایی با انواع زیره های بروز و پرفروش
  • اشنایی با انواع سبک های جدید کفش در بازار
  • شناخت مشتریان هدف
  • شناخت یراق های بروز برای استفاده در طراحی
  • توسعه خلاقیت طراح کفش
  • استفاده از تجربه تولیدکنندگان
  • اشنایی با زمان بندی تولید و فروش محصول

و بسیاری از اموزش ها که فقط در محیط واقعی و پرچالش بازار کفش می توانید یاد بگیرید تا با توجه به این تجربیات بتوانید طرح های موفقی را نقش بزنید.

البته مجموعه طراحان کفش در راستای کشف و توسعه استعدادهای شما عزیزان سعی بر ان دارد تا تجربیات علمی و واقعی از بازار را برای شما فراهم کند.

اگر بخواهیم مواردی که شما به عنوان یک طراح کفش به ان نیاز دارید را لیست کنیم باید به موضوعات دیگری هم اشاره کنیم که در مطالب بعد به انها می پردازیم.

طراحان کفش: سایت فروش عمده کفش

نتیجه:شما به عنوان علاقمند به طراحی کفش اگر به دنبال کار اجرایی و فنی کفش هستید می توانید از کلاس های اموزشی بهره ببرید و اگر به دنبال موضوع کلیدی طراحی کفش هستید باید ویژگی های طراح کفش را در خود ایجاد و تقویت کنید.