بازار عمده کفش زنانه در تهران کجاست

شناسایی بازار عمده کفش زنانه در تهران سوال بسیاری از مخاطبین سایت طراحان کفش می باشد و برای اطلاع از این موضوع باید به نکاتی توجه کنید.
بارها این سوال را به گونه های مختلف دریافت کردیم اما در ابتدا باید هدف خود را از خرید عمده کفش بدانید و این که چه سبک مدل هایی را بیشتر دنبال می کنید البته قیمت فروش محصولات شما هم تعیین کننده است که از کجا باید خرید کنید.

بازار عمده کفش زنانه در تهران به طور کلی به بازار تهران و باغ سپهسالار مرتبط می شود البته عمده فروشانی هم هستند که در گوشه کنار و حاشیه تهران فعالیت می کنند اما اساس و بنیان فروش عمده کفش زنانه در بازار تهران و باغ سپهسالار است.

شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک زیر مطرح کنید و در کمترین زمان پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

>> راه اندازی مغازه کفش فروشی <<

بازار عمده کفش زنانه در تهران

بازار عمده کفش زنانه در تهران

اشتباهات رایج در خرید عمده از بازار عمده کفش زنانه در تهران

با توجه به این جمله معروف در علم بازاریابی که بیشترین سود در بهترین خرید می باشد ایا شما به عنوان مدیر فروشگاه کفش در خرید عمده مدل های انتخابی خود دقت لازم را دارید و یا اینکه درگیر ترفندهای فروشندگان عمده کفش می شوید.
پس برای شناخت اشتباهات خریداران عمده کفش از بازار عمده کفش زنانه در تهران با ما همراه باشید.

در این مطلب به بررسی مجموعه اشتباهات مشتریان در هنگام خرید عمده کفش از بازار عمده کفش زنانه در تهران می پردازیم سوالی که بارها با عناوین مختلف از مجموعه طراحان کفش پرسیده می شود.

اما واقعا چه کسی تصور می کند که هنگام خرید عمده کفش دچار اشتباه است و یا اینکه می توانسته بهتر عمل کند اما براثر کم تجربه بودن نتوانسته خرید درستی داشته باشد.

در ادامه به تعدادی از اشتباهات خریداران عمده کفش زنانه در بازار عمده کفش زنانه در تهران اشاره می کنیم.

1. مقاومت در برابر تغییر

اصولا انسانها نسبت به هر تغییری مقاومت دارند زیرا انجام کارهای متداول و همیشگی انها که توسط ضمیر ناخوداگاه انجام می شود بسیار ساده تر است و برعکس کارها و رفتارهای جدید که ابتدا باید با ضمیر خوداگاه انجام شود کمی دشوار است.
برای مثال بسیاری از افرادی که به اموزش رانندگی می پردازند در ابتدا یادگیری مراحل بسیار سختی را سپری می کنند و با ضمیر خوداگاه خود تمامی مراحل رانندگی را بررسی می کنند اما بعد از مدتی از زمان یادگیری توسط ضمیر ناخوداگاه و از روی عادت تمامی مراحل رانندگی از جمله دنده عوض کردن گاز دادن و کلاژ و ترمز گرفتن را بدون کوچک ترین زحمت انجام می دهند و اینجا ست که قدرت عادت ایجاد می شود و مقاومت در برابر تغییر به وجود می اید.
حالا با درک موضوع مقاومت در برابر تغییر بهتر می توانیم یکی از اشتباهات خریداران عمده کفش از بازار عمده کفش را متوجه شویم.
بسیاری از خریداران عمده کفش(مخصوصا خرده فروشان شهرستانهای ایران) زمانی که به بازار عمده کفش زنانه در تهران مراجعه می کنند بر حسب عادت به محل هایی که قبلا خرید کردند و یا اشخاصی که قبلا با انها اشنا شدند جهت خرید عمده مراجعه می کنند و در اصل گزینه های خرید عمده خود را محدود می کنند.
با توجه به اینکه بازار تولید کنندگان و عمده فروشان کفش و همچنین سبکهای مدل کفش بسیار زاینده و پویا می باشد توصیه می کنیم تا در شناسایی مکانها و تولیدکنندگان جدید کوشا باشید.

مطالب مرتبط
عوامل مخرب در فروشندگی کفش زنانه(قسمت دوم)

2.تصمیم خرید از روی ظاهر

بسیاری از مدیران فروشگاه های کفش زنانه زمانی که برای خرید عمده کفش به بازار تولیدکنندگان و یا عمده فروشان مراجعه می کنند به دنبال شناسایی بهترین تولیدکنندگان و عمده فروشان می گردند که البته این موضوع بسیار خوبی است اما مشکل زمانی به وجود می اید که از معیار اشتباه برای این انتخاب استفاده می کنند.
در بسیاری از موارد خریداران به اشتباه به مراکز و واحد های صنفی شلوغ و پر ازدحام برای خرید عمده مراجعه می کنند و این شلوغی را دلیلی بر خوب بودن مدل های تولید کننده می دانند.
شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که یک بنکدار و یا تولید کننده می تواند به واسطه ارتباطات زیاد خود با مشتریان و یا همکاران خود و همچنین ایجاد یک بازار بزرگ به ازدحام و شلوغی در واحد صنفی خود برسد و عملا مدل هایی در راستای نیاز فروشگاه شما ارائه ندهد.

طراحان: تولیدی کفش زنانه در تهران

3.خرید از مراکز در دسترس

یکی از مشکلاتی که خریداران عمده کفش در بازار عمده کفش زنانه در تهران دارند مخصوصا مشتریانی که از شهرستانها به تهران برای خرید عمده مراجعه می کنند کمبود وقت در زمان خرید است و به همین علت به مراکز و تولید کنندگان در دسترس مراجعه می کنند و این یعنی خرید عمده کفش با هزینه بالاتر
مسلما هزینه های مراکز فروش عمده در دسترس مانند مراکز و پاساژهای بر خیابان اصلی به علت موقعیت مکانی انها بسیار بالا می باشد و این هزینه در سود محصولات سرشکن می شود که نهایتا این هزینه بر دوش خریدار عمده است.
پس با کمی صرف زمان و تحقیق در مورد مراکز اولیه و منبع می توانید هزینه خرید خود را کاهش دهید.

بازار عمده کفش

4.خرید با انتخاب زیاد

متاسفانه زمانی که موارد انتخاب برای خریدار زیاد باشد نهایتا خریدار دچار انتخاب اشتباه می شود این موضوع بسیار مهم برای بسیاری از خریداران عمده کفش پیش می اید که در میان انواع سبکها و مدل های بروز و جدید کفش گیر می افتند و در نهایت با اصرار و ترغیب فروشنده اقدام به خرید می کنند.
برای دوری از این مشکل شما به عنوان خریدار عمده کفش باید از قبل نیاز مشتریان و فروشگاه خود را شناخته باشید یعنی خط اصلی مدل های فروشگاه خود را بدانید تا در انتخاب خود در هنگام خریدگزینشی عمل کنید و ان چیزی که نیاز مشتریان و فروشگاه شما هست را بخرید.

5.خرید سری کامل

یکی از مواردی که در پایان سال هزینه زیادی را به فروشندگان کفش تحمیل می کند وجود مدل های ناکارامد و یا در اصطلاح بنجل می باشد اما واقعا این مدل های بنجل چگونه در فروشگاه ما ایجاد و زیاد می شوند.
مسلما تعداد بسیار کمی از کفش های بنجل حاصل مدل هایی می باشد که با تغییر فصل به صورت تک جفتی در فروشگاه می ماند و به فروش نمی رسد اما بخش عمده و اصلی مدل های بنجل مربوط به انتخاب اشتباه مدل در هنگام خرید است.
تصور کنید که شما به عنوان مدیر فروشگاه در هنگام خرید عمده، یک مدل را به اشتباه انتخاب کردید یعنی اون مدل از کفش جزو مدل های پرفروش نیست و قرار است میهمان فروشگاه شما باشد حالا برای این مدل سه رنگ(مشکی،قهوهای و عسلی) را انتخاب می کنید که هر رنگ یک سری ?? جفتی می باشد یعنی جمعا ?? جفت کار بنجل انتخاب کردید و این یعنی اینکه شما باید حداقل ?? جفت مدل کفش دیگه بفروشید تا ضرر این محصول را به نقطه سر به سر برسانید.
اما اگر شما از تولید کننده تقاضای خرید نیم سری ? جفتی رنگ مشکی را می کردید و برای رنگ های عسلی و قهوه ای فقط یک جفت و در صورت پرفروش بودن مدل، تقاضای سری کامل ان را می کردید انوقت هزینه بنجل شما بسیار پایین می امد.
حالا بهتر متوجه می شویم که خرید سری کامل برای مدل جدید تا چه میزان می تواند ضررهای فروشگاه ما را افزایش دهد.
البته لازم به ذکر است که بسیاری از تولید کنندگان و عمده فروشان حاضر به فروش نیم سری نیستند زیرا از پرفروش بودن مدل خود اطمینان کامل ندارند و سعی در فروش سری کامل مدل دارند.
نکته: زمانی که تقاضا برای خرید عمده یک مدل از کفش بالا باشد نشان دهنده پرفروش بودن مدل است و این موضوع سبب می شود تا تولید کننده به سادگی اقدام به فروش نیم سری از محصول کند زیرا متقاضیان زیاد دیگری وجود دارند که بتوان محصول را به صورت نیم سری به انها فروخت.

مطالب مرتبط
رازهای موفقیت درفروش کفش

تولید کفش طراحان>> خرید عمده کفش زنانه

6.خرید عمده از فروشندگان معروف و با سابقه

یکی از تصورات اشتباهی که بسیاری از مدیران فروشگاه های کفش در بازار عمده کفش زنانه در تهران دارند که در مشاوره های مجموعه طراحان مطرح می کنند این است که من خرید عمده کفش هایم را از فلان برند و تولیدکننده و یا بنکدار می کنم که بسیار معروف است پس مسلما انتظار فروش بهتری را هم نسبت به رقبای خود دارم.
اما واقعا قدمت و معروف بودن یک تولید کننده و یا بنکدار در بازار می تواند تضمین کننده کارایی محصولات ان برند باشد.
ایا در بازاری که برای بهترین بودن باید خود را به جدید ترین سبک های مدل، خلاقیت و فکر نو تجهیز کرد، با قدمت بودن معنی می دهد.
ایا هزینه بالای یک فروشنده عمده برای برندسازی و معروف کردن خود نشان دهنده کارایی مدل های ان واحد صنفی است.
بارها گفتیم بهترین عمده فروشان و تولید کنندگان برای شما انهایی هستند که محصولاتی کاملا مطابق با نیاز مشتریان فروشگاه شما تولید می کنند که در نهایت میزان فروش فروشگاه شما را افزایش می دهند.

Major market of women's shoes

7. عدم خرید عمده از بنکداران

بسیاری از خریداران در بازار عمده کفش این اعتقاد را دارند که باید از تولید کننده خرید کرد و نه از عمده فروش زیرا بنکداران و مراکز پخش با سودی که از ما می گیرند میزان قیمت خرید را بالا برده و قدرت رقابتی فروشگاه را کاهش می دهند.
این حرف کاملا صحیح است که باید کفش را دست اول و با قیمت پایین تر خرید اما باید به نقش بنکداران کفش هم توجه کرد و بدانیم با دریافت سود بیشتر از مشتری خدماتی را هم به انها می دهند.
بسیاری از مشتریانی که از شهرستانهای ایران به تهران جهت خرید عمده کفش می ایند زمان کافی جهت گشت و گذار در میان انبوه تولیدی های کفش را ندارند و در نهایت با توجه به زمان کم، خریدی ناقص انجام می دهند و این در صورتی است که بنکداران کفش تمام زمان خود را هر روزه صرف شناسایی تولیدکنندگان جدید و مدل های بروز می کنند.
پس بنکداران کفش در انتخاب مدل های کارامد می توانند کمک زیادی به خریداران عمده کفش بکنند.
از دیگر مزایایی که بنکداران کفش برای شما به عنوان مدیر فروشگاه دارند کاهش رفت و امد جهت خرید عمده کفش است زیرا با شناسایی مدل های جدید نمونه ان مدل را برای شما ارسال می کنند.
همچنین یکی از مواردی که خریداران عمده کفش با ان مواجه هستند و می تواند مشکل ساز باشد پیگیری سفارشات و یا مدل های تعمیری و مرجوعی است که این موارد برای مشتریان شهرستان بواسطه مسافت زیاد سختی های مضاعف دارد که البته بنکداران کفش با تقبل این مسئولیت سعی در رفع این مشکل برای خریداران عمده کفش دارند.
پس در بسیاری از مواقع خرید از بنکداران کفش حتی با قیمت بالاتر از تولید، باز هم مقرون به صرفه خواهد بود.

مطالب مرتبط
اصول فروشندگی کفش زنانه

8. اشتباه خرید عمده از نگاه خود

تصور کنید حادثه ای مانند ریزش یک ساختمان و یا قتل و… اتفاق افتاده و زمانی که خبر این حادثه به گوش افراد جامعه می رسد هر شخصی از نگاه خود به موضوع نگاه می کند و برداشت خود را دارد.
مثلا یک وکیل در وهله اول به مسائل حقوقی این اتفاق فکر می کند و یک روانشناس به تبعات روانی و یک جامعه شناس به نقش جامعه در این اتفاق و…
پس در هر موضوعی هر شخصی نگاه خود را دارد حالا به موضوع اصلی برمی گردیم یعنی خرید عمده از نگاه خود.
بسیاری از خریداران عمده کفش و مدیران فروشگاه های کفش در هنگام خرید انتخابهایی برگرفته از نگاه خود دارند و نه از نگاه مشتریان خود و این یک اشتباه بزرگ در خرید عمده کفش محسوب می شود.
مسلما زمانی که یک مدل دخترانه و اسپرت را برای خرید انتخاب می کنید باید با نگاه یک دختر نوجوان به این مدل نگاه کنید یعنی چیزهایی که برای او مهم است را در خرید در نظر بگیرید از جمله زیبایی، خاص بودن، جلب توجه کردن و رنگ امیزی های شاد و پر هیجان و…
و یا زمانی که یک مدل طبی راحتی زنانه را برای خرید انتخاب می کنید باید با نگاه یک خانوم مسن به این مدل نگاه کنید یعنی چیزهایی که برای او مهم است را در خرید در نظر بگیرید از جمله نرمی جنس رویه، پاشنه کوتاه، راحتی زیره، سادگی در طراحی مدل و استفاده از رنگ های سنگین و تیره و…
پس خود را به جای مشتریان هدف خود قرار دهید و از دیدگاه انها به مدل نگاه کنید سپس اقدام به خرید عمده کفش کنید.

طراحان کفش: خرید عمده کفش طبی زنانه