با بررسی رمز موفقیت طراحان کفش به این نتیجه می رسیم که چطور یک طراح کفش نسبت به رقبای خود دارای طرح هایی بهتر و پرفروش تر است و اساسا چه نکاتی را در طراحی خود لحاظ کرده است تا توانسته به موفقیت برسد.

رمز موفقیت طراحان کفش

در تمام شغل ها برای رسیدن به موفقیت و برتری نسبت به رقبا راه هایی کمتر شناخته شده وجود دارد که براثر تجربه به دست امده است که از این راه ها و نکات می توانیم به عنوان رمز موفقیت در حرفه کاری نام برد.

همانطور که میدانیم هر طراح کفشی روش و تفکر خاص خود را داردو نهایتا محصولی برگرفته از این نوع نگاه را طراحی می کند اما دراین میان هستند طراحانی که در این رشته هنری نسبت به دیگران موفق تر هستند تا جایی که بیشتر تولید کنندگان خواستار چنین طراحانی هستند.

اما واقعا رمز موفقیت طراحان کفش برتر چیست و به جه نکاتی بیشتر توجه دارند که بسیاری از طراحان دیگر ممکن است از ان غافل باشند.

طراحان کفش: خرید عمده کفش طبی زنانه در تهران

درادامه به رمز موفقیت طراحان کفش می پردازیم.

چند نکته طلایی برای طراحان کفش

رمز موفقیت طراحان کفش بسیار مرتبط به این مواردی است که درادامه با هم بررسی می کنیم و خواهیم دانست که چقدر این نکات در نوع نگاه و اصول طراحی برای یک طراح ارزشمند است.

  • شخصیت محصول
مطالب مرتبط
ان چیزی که اموزشگاه طراحی کفش به شما یاد نمی دهد

همانطور که میدانیم هر محصولی دارای شخصیتی منحصر به فرد است که توسط طراح محصول طرح ریزی شده است.

شخصیت محصول برداشتی احساسی از محصول است که توسط مخاطب صورت می گیرد و طراح عامل اصلی ایجاد این احساس است.

برای مثال

ماشین بنز تداعی کننده شخص مسن با موقعیت اجتماعی بالا است یا ماشین BMW تداعی کننده فردی میان سال و با سبک پوشش اسپرت است  و این شخصیت محصول است که خود را با شخصیت عده ای خاص تطبیق داده است.

این نزدیکی شخصیت محصول به مخاطب مورد نظر باعث می شود تا محصول بهتر دیده شود و به هدف اصلی خود یعنی فروش نزدیک شود.

این روش را در شرکت های خودرو سازی بهتر می توان دید مثلا خودروهایی طراحی می شوند که متقاضیان انها بیشتر خانوم ها هستند این یعنی همسویی شخصیت محصول با شخصیت مخاطب که طراح عامل این هماهنگی است.

پس رمز موفقیت طراحان کفش این است که در طراحی شخصیت محصول، کاملا به نوع نگاه و دنیای مخاطب خود ورود کنند و پس از شناسایی ان بهترین طرح را برای انها انتخاب کنند.

طراحان کفش: فروش عمده کفش اداری زنانه در تهران

  • ایجاد ارتباط احساسی

طراح کفش موفق به نوع احساسی که در طراحی خود به مخاطب القا می کند کاملا توجه می کند زیرا می داند درابتدا ان چیزی که مخاطب را جذب می کند احساس مخاطب به محصول است.

  • ایجاد خلاقیت در طراحی
مطالب مرتبط
ویژگی های شخصیتی طراح کفش

متاسفانه بسیاری از طرح هایی که در بازار کفش دیده می شود تکرار محصولات قبل با کمی تغییر جزئی درطراحی ان محصول است که وجود خلاقیت پایین در طرح ها باعث می شود تا طرح کفش مورد استقبال قرار نگیرد.

  • شناسایی سلیقه مخاطب

از دیگر رمز موفقیت طراحان کفش می توانیم شناسایی سلیقه مشتریان را نام ببریم مسلما طراحانی که خود را به بازار فروش محصول نزدیک کرده اند بهتر می توانند این سلیقه را شناسایی کنند و برای انها طرح هایی جدید ایجاد کنند.

البته توصیه همیشگی مجموعه طراحان کفش به تمام طراحان و علاقمندان به طراحی کفش این بوده است که هر چه سریع تر به بازار فروش و واقعی کفش ورود کنید که مسلما طراحی در اتاق بسته مورد تایید بازار کفش نیست.

  • اشنایی با اصول رنگ شناسی

رنگ محصول،تلفیق و هارمونی رنگ ها در کفش بسیار مهم است تا جایی که می تواند یک مدل معمولی را به یک مدل پرفروش تبدبل کند یادگیری اصول رنگ شناسی از مهارتهای اساسی یک طراح کفش است.

  • جنس شناسی کفش

یک طراح موفق باید نسبت به انواع جنس های مد روز اشنا باشد و بداند که ترکیب کدام جنس ها بر روی یک کفش نتیجه بهتری را می دهد. البته تاکید میکنیم که در طراحی های خود بهتر است از جنس های جدید و مد روز استفاده کنید.

  • درک رابطه جنس محصول با خواسته مخاطب
مطالب مرتبط
تاریخچه کفش

در موضوع قبل به اشنایی با انواع جنس بروز پرداختیم اما رمز موفقیت طراحان کفش این است که کاملا نوع جنس انتخابی خود را با خواستگاه ذهنی مشتری هماهنگ کنند.

مثلا اگر شما کفش ایمنی طراحی می کنید باید در طراحی خودپیام اعتماد را به مشتری ارسال کنید به این صورت که باید کفش دارای احساس قدرت و استحکام باشد که بیشتر با نوع انتخاب قالب و زیره کفش می توانید این کار را انجام دهید.

نکته مهم در این مطلب همسویی نوع جنس با طرح است به این منظور برای کفش ایمنی جنسی محکم و کمی خشن استفاده می شود وبرعکس برای کفش دخترانه و تابستانی جنسی لطیف و ظریف استفاده می شود.

پس این طراح کفش است که باید نسبت به مخاطب خود و خواست انها بتواند جنس محصول را انتخاب کند تا هماهنگی بیشتری در طرح خود ایجاد کند.

نکته:بسیاری از مهارتهای طراح کفش زمانی کشف و توسعه پیدا می کند که طراح به بازار واقعی ورود کند و پس از کسب تجربه و شناخت بازار شروع به طراحی کند.

طراحان کفش: تولید کفش طبی

مجموعه طراحان کفش درراستای کشف و توسعه استعدادهای علاقمندان به طراحی کفش زنانه سعی کرده تا مسیری روشن را برای هنرجویان ترسیم کند وبا تسهیل شرایط ورود به بازار و کسب و کار در حوزه کفش زنانه نسبت به نیاز اساسی طراحان کفش پاسخ گو باشد.