یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در طراحی کفش ویژگی های شخصیتی طراح کفش است که به صورت ناخوداگاه بر روی طرح او تاثیر می گذارد تا پیام طرح را دچار تغییرات مثبت و یا منفی کند.

ویژگی های شخصیتی طراح

شخصیت هر فردی تابع رفتار ها و تجربیات زندگی او از دوران کودکی تا به حال است که این عوامل به صورت نامحسوس شخصیت فرد را شکل داده است که درنهایت شما مجموعه ای از رفتارهارا در وجود شخص به عنوان شخصیت او برداشت می کنید.

طراحان کفش: تولید کفش های طبی زنانه

اما برای یک طراح چرا وجود شخصیتی سالم بیشتر از دیگران ارزشمند است.

زمانی که فردی خالق یک محصول باشد به صورت ناخوداگاه محصول خود را تابع شخصیت وجودی خود می کند.

یک طراح کفش هم از این قاعده کلی به صورت ناخوداگاه پیروی می کند تا با محصول خود احساس نزدیکی بیشتری داشته باشد.

در نتیجه ویژگی های شخصیتی طراح کفش در نوع طرح او بسیار موثر است و باید شخص طراح راهکاری در جهت رشد و ارتقا شخصیت خود پیدا کند که در نهایت محصولی جذاب با احساس خوشایند ایجاد کند.

مجموعه طراحان کفش به شما به عنوان طراح کفش پیشنهاد می دهد تا با مطالعه سلسله مطالب مسیر رشد شخصی گامی در راستای رشد و ارتقای شخصیت فردی بردارید.

مطالب مرتبط
تاریخچه کفش

نکته قابل تامل این موضوع است که علم روانشناسی در تحقیقات علمی خود به این نتیجه رسیده است که مثبت اندیشی و سلامت روان باعث خلاقیت بیشتر انسانها می شود.

سلامت روان یک طراح کفش کمک بسیار زیادی در نوع احساس طرح او ایجاد می کند و مسلما وجود احساس  درونی خوب و عدم تعارض احساسی در روان طراح، تاثیر مثبت خود را در خروجی طرح های او نمایان می کند.

در بعد خلاقیت و نواوری یک طراح کفش، که با ویژگی های شخصیتی طراح کاملا در ارتباط است، موضوع مثبت اندیشی و شادی طراح بیشترین تاثیر را دارد زیرا عامل گسترش تفکر وخلاقیت و همچنین امید و پشتکار طراح است.

در ادامه به دیگر ویژگی های شخصیتی طراح می پردازیم تا به درک بهتری از رابطه شخصیت طراح با نوع طرح او برسیم تا در نهایت بتوانیم تغییراتی مثبت در طرح های یک طراح کفش داشته باشیم.

طراحان کفش: فروش عمده کفش طبی زنانه تهران

ویژگی های شخصیتی

  • شم بازاریابی

ان چیزی که یک طراح را نسبت به دیگر طراحان متفاوت می کند نیاز سنجی مخاطب است که مسلما با ورودکردن به بازارتوسط شخص طراح ایجاد می شود.

یک طراح باید کاملا علاقه به موضوعات بازاریابی و فروش داشته باشد و مهارتهای تجاری خود را توسعه دهد. در مطالب قبل توضیح دادیم که طراح باید درراستای نیاز بازار حرکت کند و نه اینکه بخواهد فقط ذهنیت خود را به تصویر بکشد.

  • رقابت جویی
مطالب مرتبط
کارافرینی درحوزه کفش

وجود حس رقابت جویی یکی از مهمترین ویژگی های شخصیتی طراح است که باعث می شود تا با نیرویی بسیار زیاد به رصد بازار بپردازد و در نهایت بهترین طرح را نسبت به رقبا ایجاد کند.

  • متفکر بودن

انسانهای فکور می توانند به عمق مسائل بیشتر پی ببرند و جزئیات بیشتری را درک کنند که این ویژگی در طراحان کفش باعث می شود تا متوجه شوند که وجود چه مواردی، یک طرح را نسبت به دیگر طرح ها متمایز و پرفروش کرده است.

  • اغازگری

ان چیزی که باعث پیشرفت بسیاری از کارافرینان و بزرگان اقتصادی شده اغازگری است. اغازگری یعنی ریسک شروع یک کار جدید را بپذیرید و از تقلید و دوباره کاری دور شوید حتی اگر این تقلید هزینه ای برای شما نداشته باشد.

  • تخیل قوی

یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی طراح کفش وجود تخیل بالا در ذهن است که این تخیل عامل خلاقیت و نواوری در محصول می شود.

  • نکته سنجی

یک طراح کفش باید بسیار نکته سنج باشد و به جزئیات اهمیت زیادی بدهد که این جزئیات می تواند از نوع تغییر رفتار مصرف کننده و بازار باشد تا عوامل احساسی تاثیر گذار در طراحی محصول و با توجه به این جزئیات و با قدرت تحلیل خود به بررسی موضوع بپردازد.

  • هوش اجتماعی و روابط عمومی
مطالب مرتبط
باورهای اشتباه طراحان کفش در ایران

طراح کفش به واسطه وابستگی نوع حرفه خود به دیگر تخصص ها نیاز دارد تا کار تیمی را یاد بگیرد که مسلما در این مورد باید دارای هوش اجتماعی و روابط عمومی بالا باشد تا بتواند ارتباطات بهتری در راستای ارتقا شغل خود ایجاد کند.

طراحان کفش: تولیدی کفش طبی تهران

وجود ویژگی های شخصیت سالم فورا میسر نمی شود ونیاز به کسب اگاهی وکمی صبوری و شکیبایی است تا بتوان درابتدا این تغییرات را ایجاد و در مرحله بعد انها را رشد و توسعه داد.