معروفترین برندهای کفش زنانه در ایران

از جمله برند های نسبتا مطرح در ایران می توان از کفش پاندورا،کفش نیکلاس،کفش تن تاک،شیفر و نوین چرم نام برد. اما ایا واقعا برای نام های مطرح شده اصول برندینگ اجرا شده است یا فقط اسامی هستند که بیشتر شنیده شدند

امروزه صنعت برندینگ در حوزه کفش روزبه روز درحال گسترش است و صاحبان فروشگاه های کفش و عمده فروشان کفش در تلاش برای اثبات و گسترش نام تجاری خود هستند تا بتوانند نام خود را به عنوان برندکفش ایرانی معرفی کنند

برند چیست

برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات به کار گرفته شود.

اما برای برند شدن باید اصول و ویژگی های برند را در کسب و کار خود رعایت کنیم تا در طولانی مدت به موفقیت برسیم.

ویژگی اول برندینگ کفش

اولین ویژگی که باید در فروشگاه کفش شما رعایت شود تمایز است. ایا تا به حال به تفاوت ها و شباهت های فروشگاه خود با دیگر فروشگاه های کفش زنانه توجه کرده اید.

فروشگاه شما نمادی از طرز تفکر،سلیقه،رفتار،سبک زندگی و رفتار شما است همانطور که می دانیم هیچ شخصی شبیه دیگری نیست ودر بسیاری جهات باهم متفاوت هستند پس چرا باید رفتار کسب و کارمان شبیه هم باشد.

مطالب مرتبط
اصول فروشندگی کفش زنانه

تاریخ به ما ثابت کرده انسانهای موفق در کسب و کار،دارای حداقل یک وجه تمایز بوده اند که این امر موجب پیشرفت انها شده. حالا شما در قدم اول باید به وجه تمایز فروشگاه خود با دیگر رقبا فکر کنید،تمایز شما باید در جهت بهتر شدن شرایط باشد

بیایید کمی به برند های معروف کفش زنانه در ایران فکر کنیم برند هایی همچون کفش نادر،کفش بهشتیان،کفش درسا و….  شما چقدر تمایز را در این برند ها احساس می کنید ایا استراتژی خاصی در تولید و فروش محصول می بینید؟ چیزی که مشتریه وفادار ایجاد کند و شخص برای خرید کفش زنانه حتما به برند مورد نظر خود مراجعه کند.

ایجاد تمایز در فروشگاه کفش

حالا چه تمایزی می توانم ایجاد کنم؟

یک مدیر فروشگاه با قسمت های مختلفی درارتباط است ازجمله خریدمحصول،موقعیت یابی مکان فروشگاه،دکور و ویترین فروشگاه،انتخاب فروشندگان،تکنیک های فروش،تبلیغات فروشگاه،نظام تخفیف هاوغیره

که شما میتوانید برای هرکدام فکر و ایده داشته باشیدتاباایجادتمایز فروشگاه خودبه فروش بالا دست یابید،البته مجموعه طراحان کفش نیز تلاش می کندبا ارائه مطالب بروز در حوزه فروش و بازاریابی کفش درجهت رشد کسب کار شما کمک رسان باشد.

طراحان: پخش کفش باغ سپهسالار

ما در نوشته معروفترین برندهای کفش زنانه در ایران قسمت دوم به ویژگی دوم برندینگ کفش که یکی ازمهمترین ویژگی های یک کسب کاراست خواهیم پرداخت.

مطالب مرتبط
معروف ترین برند های کفش زنانه در ایران قسمت دوم