بهترین برندهای کفش زنانه چیست چطور می توانم بهترین برندهای کفش زنانه در ایران را پیدا کنم فروشگاه های برند کفش زنانه چه اصولی رارعایت می کنند اینها سوالاتی هست که بسیاری از مشتریان درحوزه کفش از ما می پرسند.

ما در نوشته معروف ترین برندهای کفش زنانه درایران قسمت اول به اسامی بیشتر شنیده شده کفش زنانه پرداختیم وبانگاهی اجمالی به فروشگاه های شناخته شده کفش در ایران یکی ازویژگی های برندینگ را بررسی کردیم

در این نوشته دومین ویژگی برندینگ کفش زنانه را بررسی می کنیم و اینکه ایا این موضوع در فروشگاه ها رعایت می شود؟

ویژگی دوم برندینگ کفش چیست

ویژگی دوم که می توان گفت کمتربه ان پرداخته شده و ما نیاز داریم تا اهمیت بیشتری به این موضوع بدهیم،ویژگی ارتباط است

منظورازارتباط چیست ایا ارتباط با مشتری یعنی تبلیغات فروشگاه، تماس تلفنی یا پخش تراکت و غیره

منظورما ارتباط باذهن مشتری است اینکه مشتری چه چیزی میخواهد. زمانی که مشتری به فروشگاه شما می اید با طرح سوال می توانید متوجه شوید که چه محصولی می تواند نیاز مشتری شما را برطرف کند.

در بسیاری موارد دیده می شود فروشنده به دنبال فروش محصول موردنظر خود است اینکه چه محصولی را بیشتر داریم یا چه محصولی حاشیه سود بیشتری دارد برای شما مهم است اما لزوما برای مشتری شما اینطور نیست یادتان باشد قرار است ما مشتری وفادار ایجاد کنیم.

مطالب مرتبط
مهارت های مدیرفروشگاه

یکی از راه های ایجاد مشتری وفادار به فروشگاه شما شناخت نیاز و خواسته انها است البته در مواردی هم وجود دارد که نیاز مشتری شما خرید کفش است ولی خواسته مشتری را شما جهت می دهید یعنی نوع انتخاب مدل را شما تعیین می کنید و خواسته مشتری را با خواسته خودمنطبق می کنید.

طراحان: پخش تولیدی کفش

تفاوت نیاز با خواسته مشتری کفش

اصولا کسانی که به فروشگاه کفش می ایند نیاز به خرید کفش دارند اما خواسته چیست؟ خواسته اون چیزی است که مشتری به دنبال ان می گردد که در خیلی موارد تابع صنعت تبلیغات است.

برای روشن شدن مسئله یک مثال می زنیم

زمانی که شما گرسنه هستید نیاز به خوردن غذا دارید پس نیاز شما خوردن غذا است اما اینکه چه نوع غذایی را انتخاب می کنید خواسته شما است مثلا من نیاز دارم غذا بخورم و خواسته من خوردن پیتزا است پس تفاوت نیاز و خواسته را متوجه شدیم حالا نگاهی به مشتریان خود بیاندازید همه انها نیاز مشخصی دارند خرید کفش اما در نوع خواسته ها ما دودسته مشتری داریم کسانی که از قبل خواسته مشخصی دارند مثلا فقط مدل طبی می خواهد یا پاشنه دار و شما بایددر اون زمینه انهارا راهنمایی کنیدو کسانی که تقریبا خواسته مشخصی ندارند که میتوانید با اصول فروش خواسته جدیدی برای مشتری تعیین کنید.

مطالب مرتبط
عوامل مخرب در فروشندگی کفش زنانه(قسمت اول)

برندهای کفش زنانه درایران چقدر می توانند نیازهای مشتری را تشخیص دهند اینکه چه نوع محصولاتی برای چه سنی باید تولید شود طراحی های مدل های کفش باید به چه صورت باشد ایا نیاز مشتری فقط چرم بودن محصول است یا دوست دارد فقط درفروشگاه شیک و بانورپردازی های زیاد برود اینکه نام تجاری ما برروی بیلبورد باشد یا صفحه تلویزیون اینها برندینگ نیست،برندینگ چیزی فراتر از این موارد است یک فروشگاه کفش برند در راستای تشخیص نیاز مشتریان خود است شما باید بتوانید راه حل مسائل مشتریان خود را ارائه کنید.

شما میتوانید بادرنظرگرفتن مکان جغرافیایی فروشگاه خود اینکه در کدام شهرستان وکدام محله هستید فرهنگ قالب مشتریان شما چیست و بسیاری از موارد مشابه نگاهی عمیق تر به بحث نیاز وخواسته مشتری خود داشته باشید تا بتوانید به افزایش فروش محصول دست یابید.

طراحان: پخش کفش تهران

ما در ادامه در مطلب معروف ترین برندهای کفش زنانه درایران قسمت سوم به ویژگی بعدی که لازمه کسب وکار شما است خواهیم پرداخت.