برای موفقیت در مدیریت فروشگاه باید به نکات کلیدی برای فروشگاه کفش توجه کرد نکاتی که متاسفانه بسیاری از مدیران فروشگاه های کفش کمتر به ان توجه می کنند و در نهایت ممکن است زیان های زیادی را متحمل شوند.

نکات کلیدی برای فروشگاه کفش

متاسفانه بسیاری از مدیران فروشگاه کفش به صورت تجربی به این حوزه ورود کردند و پس از گذشت مدت زمانی از سابقه کاری خود به عنوان یک فروشنده کفش، اقدام به ایجاد فروشگاه کفش با برند شخصی خود می کنند.

با تمام احترامی که برای تجربه کاری افراد قائل هستیم اما نباید مباحث علمی در زمینه فروش و بازاریابی را دست کم گرفت و مسلما وجود تجربه به همراه کسب دانش کسب و کار می تواند مدیران را به اهداف خود نزدیک تر کند.

موضوع نکات کلیدی برای فروشگاه کفش به مواردی می پردازد که کسب اگاهی از انها در نوع نگرش مدیر بسیار تاثیرگذار است و می تواند روند مدیریت فروشگاه را در جهت مثبت هدایت کند.

طراحان کفش: فروش عمده کفش طبی اداری زنانه در تهران

نکات قابل توجه

نکاتی که به انها اشاره می شود لازمه هر فروشگاه کفشی است که اهداف توسعه دهنده دارد و به دنبال برند سازی است.

  • چشم انداز فروشگاه شما چیست

تعاریف مختلفی برای چشم انداز بیان شده است که از آن جمله می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود

مطالب مرتبط
عوامل مخرب در فروشندگی کفش زنانه(قسمت دوم)

1. آینده واقع گرایانه، قابل تحقق و جذاب برای سازمان.
2. بیان صریح سرنوشتی که سازمان باید به سوی آن حرکت کند.
3. هنر دیدن نادیدنی ها

چشم انداز جایی است که شما به عنوان مدیر برای سازمان خود ارزو دارید به ان برسید و مسلما وجود چشم انداز شما را در مسیری که می خواهید هدایت می کند.

چشم انداز صحیح نقش برانگیختن احساس، فراهم آوردن زمینه تلاش و تعهد برای دستیابی را ایفا می کند پس باید به ان توجه ای ویژه داشت.

اما این چشم اندازی که شما ترسیم می کنید دارای ویزگی هایی است، که به ان می پردازیم.

شفافیت جهت و مقصد
انگاره مثبت و روشن از وضعیت آتی و رفع هرگونه شک و شبهه راجع به آینده
خلق انرژی و احساس افتخار
قابلیت به یاد ماندن و جلب توجه همگان
بلند پروازی (ایده آل) و بلند نظر (یا جاه طلب) یعنی قابلیت ایجاد چالش و سعی در کمال
سازگار با ارزش ها، فرهنگ و تاریخ (گذشته)
ایجاد استانداردهای متعالی و ایده آل هایی برای عملکرد
منعکس کننده خصوصیات منحصر به فرد
پلی بین حال و آینده
قابلیت تبدیل و تبیین به اهداف عملی
فرصت‌های موجود را برای شرکت نشان دهد
راه بهره جویی از فرصت‌ها را نشان دهد
منحصر به فرد باشد
در کارکنان رضایت شغلی ایجاد نماید
در کارکنان ایجاد تعهد، علاقه و غرور نماید
مسیر حرکت فروشگاه را به وضوح بیان کند
مشوق یادگیری باشد
مخاطب را مشخص سازد

مطالب مرتبط
مهارت های مدیرفروشگاه

طراحان کفش: تولید کفش طبی زیر قیمت فروش عمده کفش طبی در تهران

  • رسالت فروشگاه شما چیست

رسالت یک فروشگاه کفش، مقصود یا فلسفه‌ وجودی آن است. رسالت یک فروشگاه کفش ، مقصود و منظور منحصر بفرد از ایجاد فروشگاه است که آن را از سایر رقبا جدا ساخته و دامنه‌ فعالیتهای فروشگاه را روشن می سازد.

در واقع رسالت یک فروشگاه کفش، ریسمانی است که سایر مفاهیم و فعالیتهای کسب و کار به آن متصل شده و با توجه به آن ، اداره‌ فعالیتها ی کسب و کار، بصورت مؤثرتری انجام می شود.

این موضوع که چه نامی برای فروشگاه خود انتخاب کرده اید و به چه دلیل این نام را انتخاب کردید می تواند کاملا با رسالت کسب و کار شما در ارتباط باشد.

مسلما رسالت شما ارتباط مستقیمی با وجه تمایز شما با رقبا دارد و اینکه درنهایت چطور می خواهید خیال مشتریان خود را راحت کنید.

پس یکی از موارد مهم نکات کلیدی برای فروشگاه کفش وجود رسالت است تا در ابتدا بدانید که قرار است چه پیام و ارزشی را به مشتریان برند شخصی خود بدهید.

بهترین رسالت ها را باید مواردی بدانیم که بر پایه اخلاقیات و انسانیت بنا شده است و مدیر کسب و کار کاملا به ان باور دارد.

مطالب مرتبط
دونکته مهم برای فروشنده حرفه ای

طراحان: خرید عمده کفش طبی اداری در تهران

 این پیام با ایجاد ارزشی والا برای مخاطبان می تواند مشتریان بیشتری را برای برند شما جذب کند.